Fizetés, szállítás

1. Fizetés

1.1. Utánvét

A megrendelés összegét a csomagot kiszállító futárszolgálat munkatársának, a küldemény kiszállításakor fizeti a Felhasználó készpénzben vagy bankkártyával (ha erre biztosít lehetőséget a szállító cég).

19.000 Ft feletti kosárérték esetén, nincs utánvétel költség.

1.2.  Banki előre utalás

A megrendelő a termék árát és a szállítási költséget a megadott Raiffeisen Bank számlaszámra átutalja vagy készpénzben befizeti.

1.3. Online bankkártyás fizetés

Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

 

2. Átvételi lehetőségek, Szállítás

2.1. Megadott címre Futárszolgálattal

A küldeményt szerződött futárszolgálat szállítja ki, melynek értékét a kézbesítéskor, úgynevezett utánvétellel a futárnak kell kiegyenlíteni, ha ez nem történt meg előre (online kártyás fizetéssel, vagy banki átutaláson keresztül). A futárszolgálat a kiszállítás előtti napon emailt küld a tervezett szállításról. Várható szállítási idő a választott szálítási módtól függően 24-48h, a futárszolgálatnak való átadást követően. A készleten levő termékeket 48h belül kiszállításra átadjuk a futárszolgálatnak, amennyiben utánvétes fizetést választ az ügyfél. Online vagy banki átutalásos fizetési módok esetén, a pénz beérkezésétől számított 48h belül átadjuk kiszállításra a futárszolgálat részére a készleten levő termékeket. A rendelés, ha tartalmaz olyan tételt, ami nincs aktuálisan készleten, akkor 48h belül tájékoztatjuk az ügyfelet  az elérhetőségről, és a szállítás részleteiről.
A további aktuális szállítási díjak a SZÁLLÍTÁS menüpont alatt találhatók.

A megrendelés végösszege a szállítási díjat tartalmazza.

19.000 Ft feletti kosárérték esetén, nincs szállítási költség, a szállítás ingyenes.

A Felhasználó köteles olyan szállítási címet megadni, ahol a futárszolgálat munkaidőben el tudja érni. A kiszállítási cím lehet munkahelyi cím is. Ebben az esetben a munkahely vagy cég nevét és az átvevő nevét is fel kell tüntetni, az elérhetőségekkel együtt!

A csomag feladásáról, helyzetéről, valamint a kiszállítás várható időpontjáról a futárszolgálat értesítést küld a Felhasználónak e-mail vagy SMS formájában. Amennyiben a kiszállítás jelzett időpontja a Felhasználó számára nem aktuális, köteles a futárszolgálat felvenni a kapcsolatot a későbbi kézbesítésről való egyeztetés céljából az értesítő üzenetben megadott elérhetőségen, vagy központi ügyfélszolgálaton keresztül. A küldeményt annak csomagszáma alapján tudja a futárszolgálat azonosítani. Ezt a számot az értesítő üzenetben küldi meg a Felhasználó részére.

Ha a futár a megadott címen nem talál senkit, és arra lehetőség van értesítést hagy (postaládában, kapura ragasztva, stb.), mely értesítőn elérhetősége megtalálható. A Felhasználó köteles az értesítő alapján a futárral haladéktalanul a csomag átvételéről egyeztetni!

A termék futártól való átvétele előtt a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja, amennyiben ezt a Felhasználó a futárszolgálat által kiállított kárfelvételi jegyzőkönyvvel alátámasztja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

A termék részletek oldalon feltüntetett szállítási idők tájékoztató jellegűek, ezek a valóságban eltérhetnek. A Szolgáltató a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

2.2. Csomagpont és csomagautómata

A küldeményt szerződött futárszolgálat szállítja ki a kiválasztott csomagpontra vagy csomagautómatába. Ilyen esetben javasoljuk az online előre fizetést vagy a helyszínen kártyás fizetési lehetőséget.
Némely csomagpont esetén van lehetőség készpénzes fizetésre is, ha van rá igény, ezek külön vannak jelölve az adott csomagpont esetén, érdemes odafigyelni, ha erre van igény.
Minden más feltétel az 5.7.1. bekezdésben olvasható.