1. Fizetés
1.1 Személyes átvétel esetén
Lehetőséged van készpénzes vagy bankkártyás fizetésre is.
1.2.1 Utánvét futárszolgálat esetén
A megrendelés összegét, a csomagot kiszállító futárszolgálat munkatársának, a küldemény kézhezvételekor kell kiegyenlítened készpénzben vagy bankkártyával (ha erre biztosít lehetőséget a szállító cég).
19.000 Ft feletti kosárérték esetén, nincs utánvétel költség.
1.2.2 Utánvét Csomagautomata esetén
Az automatából az általad választott futárcég értesítését követően tudod felvenni a csomagot. Ahol csak bankkártyával tudsz fizetni.
19.000 Ft feletti kosárérték esetén, nincs utánvétel költség.
1.2.3 Utánvét Csomagpont esetén
Az általad választott csomagpontról a futárszolgálat értesítését követően tudod felvenni a csomagod. Fizetés készpénzzel vagy bankkártyával (nem minden esetben, érdemes a csomagponton előre érdeklődni).
19.000 Ft feletti kosárérték esetén, nincs utánvétel költség.
1.3. Banki előre utalás
Lehetőséged van a teljes vételárat a megadott Raiffeisen Bank számlaszámra átutalással, vagy készpénzes befizetéssel kiegyenlíteni.
1.4. Online bankkártyás fizetés
Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
2. Átvételi lehetőségek, Szállítás
2.1. Megadott címre Futárszolgálattal
A küldeményt szerződött futárszolgálat szállítja ki, melynek értékét a kézbesítéskor, úgynevezett utánvétellel a futárnak kell kiegyenlíteni, ha ez nem történt meg előre (online kártyás fizetéssel, vagy banki átutaláson keresztül). A futárszolgálat a kiszállítás előtti napon emailt küld a tervezett szállításról. Várható szállítási idő a választott szálítási módtól függően 24-48h, a futárszolgálatnak való átadást követően. A készleten levő termékeket 48h belül kiszállításra átadjuk a futárszolgálatnak, amennyiben utánvétes fizetést választ az ügyfél. Online vagy banki átutalásos fizetési módok esetén, a pénz beérkezésétől számított 48h belül átadjuk kiszállításra a futárszolgálat részére a készleten levő termékeket. A rendelés, ha tartalmaz olyan tételt, ami nincs aktuálisan készleten, akkor 48h belül tájékoztatjuk az ügyfelet az elérhetőségről, és a szállítás részleteiről.
A további aktuális szállítási díjak a SZÁLLÍTÁS menüpont alatt találhatók.
A megrendelés végösszege a szállítási díjat tartalmazza.
19.000 Ft feletti kosárérték esetén, nincs szállítási költség, a szállítás ingyenes.
A Felhasználó köteles olyan szállítási címet megadni, ahol a futárszolgálat munkaidőben el tudja érni. A kiszállítási cím lehet munkahelyi cím is. Ebben az esetben a munkahely vagy cég nevét és az átvevő nevét is fel kell tüntetni, az elérhetőségekkel együtt!
A csomag feladásáról, helyzetéről, valamint a kiszállítás várható időpontjáról a futárszolgálat értesítést küld a Felhasználónak e-mail vagy SMS formájában. Amennyiben a kiszállítás jelzett időpontja a Felhasználó számára nem aktuális, köteles a futárszolgálattal felvenni a kapcsolatot a későbbi kézbesítésről való egyeztetés céljából az értesítő üzenetben megadott elérhetőségen, vagy központi ügyfélszolgálaton keresztül. A küldeményt annak csomagszáma alapján tudja a futárszolgálat azonosítani. Ezt a számot az értesítő üzenetben küldi meg a Felhasználó részére.
Ha a futár a megadott címen nem talál senkit, és arra lehetőség van értesítést hagy (postaládában, kapura ragasztva, stb.), mely értesítőn elérhetősége megtalálható. A Felhasználó köteles az értesítő alapján a futárral haladéktalanul a csomag átvételéről egyeztetni!
A termék futártól való átvétele előtt a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja, amennyiben ezt a Felhasználó a futárszolgálat által kiállított kárfelvételi jegyzőkönyvvel alátámasztja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
A termék részletek oldalon feltüntetett szállítási idők tájékoztató jellegűek, ezek a valóságban eltérhetnek. A Szolgáltató a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
2.2. Csomagpont és csomagautomata
A küldeményt szerződött futárszolgálat szállítja ki a kiválasztott csomagpontra vagy csomagautomatába.
Ilyen esetben fokozottan figyelj a fizetési módra, javasoljuk az online előre fizetést, hogy elkerüld az esetleges kellemetlenségeket.
Csomagautomata esetén csak bankkártyás fizetésre van lehetőséged.
Csomagpont esetén pedig a készpénzt részesítik előnyben az átadó pontok.
Némely esetben van lehetőség kártyás fizetésre a csomagpontok esetén, ezeket külön jelölik is, érdemes odafigyelni a választáskor.
Minden más feltétel az ÁSZF 5.7.1. bekezdésben olvasható.