Gyakori kérdések

Leadtam a rendelést, de nem kaptam visszaigazoló emailt?

- Néha előfordul, (jellemzően citromail és freemail fiókoknál), hogy levelünk
SPAM mappába kerül, ezért érdemes először ott keresni. Ha ott sincs, vagy
bármi más probléma van, keress bennünket a +36-70-457-7284 számon.

Hogyan fizethetek?

- Utánvéttel az áru átvételekor
- Személyes átvételkor Üzletünkben
- Bankszámla számra utalással, vagy személyes befizetéssel Raiffaisen bankba
- Barion alkalmazáson keresztül (bankkártya, Apple Pay, Google Pay)

Személyesen is megnézhetem a termékeket?

- Természetesen, szigetszentmiklósi üzletünkben a nyitvatartási időben várunk szeretettel.

Ha nem egyértelmű a méret, tudtok segíteni?

- Természetesen, ha írsz nekünk emailt, vagy telefonon felveszed velünk a kapcsolatot, segítünk kiigazodni a méreteken.

Ha valamelyik termék nincs készleten, rendelhető?

- Sok olyan termék van, ami lehet, hogy épp elfogyott, de érkezik még belőle, vagy újra rendelhető.
Emailben vagy telefonon tudunk erről is információt adni.